top of page

Group

Public·73 members

Ajax AEK kijken 14 december 2023 Tv kijken

13 minuten geleden — Officiële website van AFC Ajax. Bekijk het laatste nieuws over Ajax! ✓ Video's ✓ Tickets bestellen ✓ Wedstrijden en meer!

Waar en hoe laat wordt het Europa League-duel tussen Ajax reist donderdag 5 oktober af naar Athene en treft AEK om 18.45 uur. Het duel wordt uitgezonden op Veronica. Wil jij als eerste op de hoogte zijn van al het ... Boerrigter verwacht Conference League-voetbal voor Ajax 3 uur geleden — Boerrigter verwacht Conference League-voetbal voor Ajax: 'AEK Athene moet te doen zijn' kijken naar voetbal, heeft Ajax daarin een ... Ajax - AEK Athene » Tussenstand & Live score + Odds, *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben staan of in de afgelopen 24 uur een weddenschap hebben geplaatst. Scheidsrechter Craig Pawson. Stadion ... Waar en hoe laat wordt het Europa League-duel tussen AEK en Ajax uitgezonden? Nieuws De malaise duurt voort bij Ajax in de Eredivisie, maar in de Europa League heeft de Amsterdamse club nog alles in eigen hand en is donderdag 5 oktober AEK Athene de tegenstander. Wanneer en op welke zender wordt dit Europese duel uitgezonden? VoetbalNieuws vertelt het je. Het duel tussen AEK en Ajax begint om 18. 45 uur. De wedstrijd is live te bekijken op tv via de zenders Veronica en ESPN2, of in een gratis livestream onderaan dit artikel. AEK Athene - Ajax op tv De wedstrijd tussen AEK en Ajax is te bekijken op Veronica en ESPN2. Bij Veronica begint de voorbeschouwing om 18. 00 uur met Hélène Hendriks, Wim Kieft en Kees Jansma. Bij ESPN2 wordt al vanaf 17. 45 uur voorbeschouwd. De aftrap van de wedstrijd is om 18. 45 uur. Artikel gaat verder onder video Veronica is voor klanten van Ziggo en Odido te vinden op kanaal 8, bij KPN op kanaal 9. ESPN2 is bij Ziggo op kanaal 422, bij Odido op kanaal 151 en bij KPN op kanaal 222. Livestream: kijk hier gratis naar AEK Athene - Ajax (of via tv, op deze zender) Livestream: kijk hier gratis naar AEK Athene - Ajax (of via tv, op deze zender) Foto: © Talpa Ajax speelt donderdagavond de tweede groepswedstrijd in de Europa League. In de heksenketel van AEK Athene hopen de Amsterdammers drie punten te pakken, nadat de openingswedstrijd tegen Olympique Marseille 'slechts' een punt opleverde. Via een benutte penalty van Steven Bergwijn kwam Ajax op voorsprong, waarna knipoog-Kroaat Domagoj Vida gelijkmaakte uit een corner. Hoe laat begint Ajax-AEK Athene? De wedstrijd in de Amsterdam Arena begint om 21:00 uur. Waar kan je Ajax-AEK Athene kijken? Voetbalfans met een abonnement op ESPN kunnen de wedstrijd op ESPN 2 kijken. UEFA Europa League: AFC Ajax - AEK Athene (Sport) kijken Donderdagavond treffen AFC Ajax en AEK Athene elkaar weer in de UEFA Europa League. Voor de Amsterdammers is dit een belangrijke wedstrijd. Info omwisselen, training kijken en busvervoer AEK - Ajax Als het tijdsverschil staat genoteerd, kunnen we het hebben over omwisselen. Het gaat bij de tijden die we aangeven namelijk om de lokale klok. Je krijgt ... Livestream: kijk hier gratis naar AEK Athene - Ajax (of via tv 5 okt 2023 — De wedstrijd AEK - Ajax is live te bekijken op tv, of in een gratis livestream onderaan dit artikel. Waar kan je Ajax-AEK Athene live kijken vanavond? Ajax speelt vanavond om 21:00u tegen AEK Athene in de afsluitende wedstrijd in de groepsfase van de Europa League. De Amsterdammers moeten winnen om na de winter ook Europees actief te zijn. De heenwedstrijd eindigde in 1-1. Hoe verliep de heenwedstrijd? Ajax speelde 1-1 op bezoek bij de Grieken. Toen stond Maurice Steijn nog aan het roer, inmiddels zwaait John van 't Schip het stokje in Amsterdam. In dit liveblog blijf je de gehele dag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen rondom de Europese kraker. Luister donderdag naar de marathonuitzending van Ajax Radio Ajax 1 en de Ajax Vrouwen spelen donderdagavond een Europese wedstrijd. Dat betekent een marathonuitzending van Ajax Radio. Kun je de wedstrijd(en) niet bekijken? Schakel dan vanaf 18:40 uur in bij Ajax Radio voor de extra lange uitzending. Zo blijf je helemaal up-to-date, waar je ook bent. In beeld | Van de Toekomst naar FC Bayern Campus De Ajax Vrouwen werkten woensdag een druk programma af in aanloop naar de derde groepswedstrijd in de UEFA Women’s Champions League. Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlTraining Day | Focus op Europese treffen met Grieken For the Future Highlights Show | O15 en O13-1 Teqball Tournament Jong Ajax | Kalokoh en Agougil vs Kremers en De Graaff: 'Wat doe ik?! ' Ajax komt in actie tegen Social Hate Berghuis in Club van 100: 'Dortmund-thuis was mijn beste wedstrijd' Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' Throwback | Ajax in de #UEL 2016/2017 ⏮ For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Liveblog | Ajax Vrouwen op bezoek bij Bayern München De Ajax Vrouwen spelen donderdagavond hun derde groepsduel in de UEFA Women's Champions League tegen Bayern München. AEK Athene – Ajax live op televisie en radio 27 nov 2018 — De voetbalwedstrijd AEK Athene – Ajax is de vijfde wedstrijd voor de Amsterdamse voetbalclub in de groepsfase van de Champions League. [LIVESTREAM!] Ajax AEK kijken 14 december 2023 18 sep 9 uur geleden — 18 sep 2018 — Ajax - AEK kun je live kijken op tv. Je hebt keuze uit meerdere zenders om Ajax - AEK te kijken op tv. 5 handige weetjes voor Ajax – AEK Athene Het duel kan ook bekeken worden bij Ziggo Sport Voetbal. Ajax Radio Voor de fans die geen tv kunnen of willen kijken, verzorgt Ajax Radio een liveverslag vanuit ... (HORLOGE@@@) AEK Athene Ajax kijken live 5 oktober (HORLOGE@@@) AEK Athene Ajax kijken live 5 oktober 2023 12 uur geleden — AEK Athene – Ajax LIVE: 18:45 uur. Nabeschouwing, interviews en analyse: 20:45 uur.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page