top of page

Group

Public·63 members

Jong Utrecht Eindhoven kijken live 15/12/2023 Horloge

Officiële website van AFC Ajax. Bekijk het laatste nieuws over Ajax! ✓ Video's ✓ Tickets bestellen ✓ Wedstrijden en meer!

Jong FC Utrecht kijken in 2023/24: live stream van elke 21 aug 2023 — Jong FC Utrecht kijken? Elke wedstrijd op het programma vandaag. Gratis met tv en live stream alles online zien. Opstelling, zender, schema. Officiële website AFC Ajax Amsterdam - Ajax. nlTraining Day | Focus op Europese treffen met Grieken For the Future Highlights Show | O15 en O13-1 Teqball Tournament Jong Ajax | Kalokoh en Agougil vs Kremers en De Graaff: 'Wat doe ik?! ' Ajax komt in actie tegen Social Hate Berghuis in Club van 100: 'Dortmund-thuis was mijn beste wedstrijd' Future Favourites #2 | 'We maken hem zeker captain' Portret | Ar'Jany Martha: 'Dit is pas het begin' Special | Ajax - Barcelona: spektakel in 2013 Take a Seat met Ronald de Boer | 'Het was een keiharde leerschool' Ramaj: 'Elke fase in het leven heeft goede kanten' Bosman: 'Je droomt ervan om te scoren bij je debuut' Van Damme: 'Wielrennen is een uit de hand gelopen hobby geworden' Reportage | Droomstart in UEFA Women's Champions League Rensch over honderd duels in Ajax 1: 'Dit pakt niemand mij meer af' Clarke: 'Dankbaar om terug te mogen komen naar de Ajax-familie' Ajax Doc | De erfenis van Johan Cruijff Special | Davy Klaassen: Ajacied in Milaan Nederlandse les met Akpom: 'Dit zou ik als toetje eten' Throwback | Ajax in de #UEL 2016/2017 ⏮ For The Future Highlights Show | O18 en O14 treffen AZ Van 't Schip: 'Ik wil helpen, Ajax is mijn club' Ajax Doc | Verhalen over meesterscout Tonny Bruins Slot Forbs wint Lasse Schöne Trophy: 'Het berichtje van mijn zus deed me veel' Future Favourites #1 | 'Je hebt een heleboel grote namen' Samenwerking Ajax met Athletico-PR: 'De voordelen zijn grenzeloos' Tomás Galásek: ' Ajax-tijd heel mooi en succesvol' Ook jonge arbiters dromen van toekomst in de Johan Cruijff ArenA Ajax Vrouwen voor het eerst in FC 24: 'Vroeger maakte ik mezelf na' G-voetbaltoernooi in Amsterdam-Noord Special | Doelpuntenregen in Klassieker: 'Niet zomaar een uitslag' Rugnummer quiz | Hato: 'Past bij centrale verdediger' Ajax Doc | '10 jaar Ajax Vrouwen' Ajax Vrouwen in Moldavië: 'Heel speciaal om hier te zijn' Muurschildering Ajax-legends in Johan Cruijff ArenA onthuld Behind the scenes | Content voor nieuw seizoen Ajax Doc | 'Ajax 2002/2003: Rock-'n-roll in Europa' Ajacieden schitteren bij lancering derde tenue Vermaelen: 'Ajax was een enorme leerschool' Ajax Doc | 'Ajax 1973: voltooiing van de trilogie' Ajax Doc | 'Ajax 1972: De beste finale' Ajax Doc 'Ajax 1971: de eerste Europa Cup' Gabri: 'Ik had bij Ajax willen stoppen' Special | De Ajax-jaren van Edgar Davids Special | De rijke Ajax-carrière van Rijkaard Special 'The Hunter' | 'Bereikt, genoten, gestopt' Special | 75x Johan Special | Wereldbeker 1995 - Een kuchje in november Hato trots op historische aanvoerdersband: 'Probeer aan te sturen' De missie van Ajax slaagde donderdagavond; winnen van AEK Athene om zo Europese overwintering veilig te stellen. FC Eindhoven wint van Jong FC Utrecht en blijft in de race 29 apr 2023 — FC Eindhoven had vrijdagavond geen kind aan Jong FC Utrecht. In het Jan Louwers Stadion werd met 2-0 gewonnen van de hekkensluiter. Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam Officiële website van AFC Ajax. Bekijk het laatste nieuws over Ajax! ✓ Video's ✓ Tickets bestellen ✓ Wedstrijden en meer! Voetbal op tv vandaag en dit weekend: ESPN, Ziggo Sport 3 dagen geleden — 20:00 uur: Jong PSV - Jong Ajax (ESPN 1, schakelkanaal) 20:00 uur: Jong FC Utrecht - FC Eindhoven (ESPN 1, schakelkanaal) 20:00 uur: MVV ... [LIVE!] Jong Utrecht Groningen kijken live 21 augustus 2023 17 december 2023 16:45 Ajax - PEC Zwolle za. 23 december 2023 21:00 FC Eindhoven - Jong Ajax zo. 14 januari 2024 14:30 Go Ahead Eagles - Ajax ma. Wedtip FC Utrecht - FC Eindhoven - Eerste Divisie 1 dag geleden — Gepubliceerd op 13-12-2023 13:00 door Arnout Van Avermaet. Op vrijdag 15 december speelt Jong FC Utrecht tegen FC Eindhoven in de Eerste ... Studio040 - FC Eindhoven wint van Jong FC Utrecht en blijft in de race voor promotieRedactie 29 april 2023 - 06:24 uur 29 april 2023 - 06:48 uur FC Eindhoven had vrijdagavond geen kind aan Jong FC Utrecht. In het Jan Louwers Stadion werd met 2-0 gewonnen van de hekkensluiter. Door de zege blijven de Blauw-Witten in de race voor promotie naar de Eredivisie. Vroeg in de wedstrijd leken de bezoekers op voorsprong te komen, maar de poging van Mees Rijks werd geblokt door Mawouna Amevor. Luttele minuten later werd aan de andere kant van het veld wel gescoord. Charles-Andreas Brym dribbelde het strafschopgebied in en gaf voor op Naoufal Bannis. Hij tikte de 1-0 binnen. Nog geen twintig minuten later viel de tweede treffer van de wedstrijd. Sven van Doorm legde de bal klaar voor Brym en hij rondde af. Bij een 2-0 ruststand zochten beide ploegen de kleedkamer op. De Blauw-Witten schoten in de tweede helft uit de startblokken. Van Doorm haalde binnen vijf minuten uit, maar doelman Kevin Gadellaa bracht redding. Even later trof Brian de Keersmaecker de paal, waarna de rebound van Amevor werd gered door de voet van de keeper. Ook een schot van Naoufal Bannis na een uur spelen was een prooi voor Gadellaa. FC Eindhoven bleef aanzetten, maar kwam niet meer tot scoren. Door de overwinning blijft FC Eindhoven in de race voor promotie. In dit artikel zie je de foto's terug van het duel met de Grieken. Bakker: 'Trots op dit resultaat' De Ajax Vrouwen speelden donderdagavond knap met 1-1 gelijk op bezoek bij Bayern München. Trainer Suzanne Bakker en doelpuntenmaker Chasity Grant waren trots op het resultaat. "We mogen heel blij zijn met een punt. (LIVESTREAM!) Jong Utrecht Jong PSV kijken 1 december 2023 Jong PSV en Jong FC Utrecht spelen op vrijdag 1 december hun inhaalwedstrijd in de Keuken Kampioen Divisie. De wedstrijd kon afgelopen vrijdag . Dat Ajax met 3-1 won van AEK Athene stemde zowel trainer John van 't Schip als aanvoerder Jorrel Hato tevreden. Hato was met zijn zeventien jaar daarnaast ook nog de jongste Ajax-captain ooit in Europa. "Het had ook nog 6-1 kunnen worden. " Liveblog | Ajax wint met 3-1 van AEK Ajax heeft de thuiswedstrijd tegen AEK Athene met 3-1 gewonnen en gaat na de winterstop verder in de UEFA Conference League. We houden je hier op de hoogte van de ontwikkelingen rondom het Europese treffen. In beeld | Ajax - AEK Athene Ajax heeft in eigen huis met met 3-1 gewonnen van AEK Athene. Dankzij de overwinning blijft Ajax in 2024 actief in Europa. Omdat Ajax derde is geworden in de poule gaat Ajax na de winter verder in UEFA Conference League. FC Eindhoven: Home Laatste uitwedstrijd van 2023 tegen Jong FC Utrecht · FC Eindhoven | Profs. FCE Aankomende wedstrijden. 15/12/23Jong FC Utrecht - FC Eindhoven; 16/12/23FC ... Hesgoal JONG UTRECHT-De Graafschap. Waar gratis ? Topwedstrijden uit de Eredivisie, zoals wedstrijden van Feyenoord/ Ajax/ PSV kun je live online bekijken via aanbieders zoals Online.nl, Delta, T-Mobile en ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page